Shake life-style.hu 2011. december. 16. 18:22

80 reklámhirdetés, amitől felakad a szemed

Ezekből válogatott egy csokorra valót a média Bisztró oldala.

Ezekből válogatott egy csokorra valót a média Bisztró oldala. A leginkább erőszak- és dohányzásellenes print hirdetések azt a célt szolgálják, hogy erős képi világukkal napjainkban is jelenlévő problémákra hívják fel a figyelmet.

Katt ide a többi képért.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.