Az al-Kaida női magazinnal csábítja dzsihádra a muszlim hitű nőket. Az első évfolyam tartalmaz szépségtippeket, sária kisokost és némi kedvcsinálót az öngyilkos merényletekhez.
A burka alatt legyen ápolt és szép. Használjon kenőcsöket a ráncok ellen, kövesse a divatot és tudja betéve a saria törvényeit. Az Al-Shamika magazinban minden megtalálható, amire egy dzsihádra kész muszlim nő kíváncsi. Azaz: amivel egy muszlim nőnek kedvet lehet csinálni a szent háborúhoz, tudtuk meg a Süddeutsche Zeitungból.
Az al-Kaida ugyanis ráébredt: „az emberiség felét nők teszik ki. Úgy is mondhatnánk: ők az emberiség, hisz ők adnak életet a következő generációnak” – így szól a terrorista szervezet által kiadott női lap köszöntője, majd így folytatódik: „az iszlám ellenségei meg akarják akadályozni, hogy a muszlim nő megtudja az igazságot a vallásáról és saját szerepéről: pontosan tudják ugyanis, hogy mi történik, ha a nők a dzsihád útjára lépnek”.
A 31 oldalas kiadványban okosan fűzik a fehérnépet dizájnerszemle és szépségápolási tanácsok közé ékelődő tipekkel, hogy miként lehet az igaz „muszlima” egy dzsihád-katona méltó felesége, vagy éppenséggel: hogy lehet belőle is szent harcos. A Csillagok az égen – a női mártírok című cikkben mártírhalált halt bajtársnők példáján buzdítanak arra, hogy az úrhölgyek (ezt jelenti az al-Shamika) is érjék el a végső biztonságot és boldogságot.
Akinek viszont nincs kedve bombát erősíteni a testére a megváltásért, annak akad más nemes feladat az al-Kaidában, logisztikai teendőkben, esetleg finanszírozásban: az esküvői gyémántok beszolgáltatásával például, olvasható az újságban, melyet interneten, az Al Fajr Media Centeren keresztül rendelhet meg a hívő.
Nem ez az első eset, hogy a terrorista szervezet az általa oly gyűlölt Nyugat módszereit veti be toborzásra. Nemrég dzsihádista rajzfilmről tudósítottunk, mely a fiatal muszlimokat cserkészné be.