A női test az egyik leghatékonyabb és legáltalánosabban használt hirdetési eszköz. Manapság már a politikai kampányokban is bevetik, néha egész komoly sikerrel. Bizonyos pártok azonban még a ciciket is képesek elrontani.
A női mell hatalma végtelen, ez nem kérdés. Mindenféle célokra használják, mert a megfelelő tálalásban biztosan megragadja a figyelmet. A mell bizonyos szempontból még a vaginánál is hatalmasabb erővel bír, mivel sokkal könnyebben prezentálható, a konzervatívabb ízlésű fogyasztók is hajlamosak befogadni a keblek látványát, persze csak ízléses, tisztességes csomagolásban.
Nem csoda, ha egy multifunkciós, mindenre alkalmas marketingeszközben a politika is meglátta a lehetőséget. Nyilván voltak előzmények, mint Cicciolina a maga ártatlan ostobaságával, vagy a meztelen PETA reklámok és a Greenpeace pucér tüntetései. Ám mégis újdonságként hatott, amikor az Obama Girl néven elhíresült Amber Lee Ottinger a mellével kampányolt egy politikai célért. Nem véletlen, hogy korábban ez nem igazán fordult elő, a Bush család tagjaival kapcsolatban nem sok embernek jutna eszébe a szexiség. Persze Obama Girlnek semmi köze nem volt a hivatalos kampányhoz – állítólag. Maradjunk annyiban, hogy mindkét fél jól járt Amber mellével. Obamát megválasztották (pedig ő mondta, hogy nem szép ilyet csinálni), Amber pedig híres lett és nyilván erre vágyott.