Bár a Moulinex-et reklámozta Arnaud Montebourg a francia helyi ipar talpraállításáért felelős miniszter a Le Parisien címlapján, az emberek a csíkos pólójába szerettek bele.
Made in France, ő hisz benne, leteszteltük - ezzel a szalagcímmel jelent meg a Le Parisien címlapján Arnaud Montebourg nemrégiben, kezében egy Moulinex márkájú háztartási géppel, csuklóján Michel Herbelin luxus karórájával. A helyi termékeket dícsérő cikknek azonban vajmi kevés hatása lett azok eladási adataira, nem úgy annak a pólónak, amiben Montebourg pózolt. A kék csíkos matrózpólót azóta viszik, mint a cukrot, 60 százalékkal nőtt a forgalma klasszikus francia - pontosabban Bretagne-i - holminak, ami sokáig Jean Paul Gaultier védjegye is volt. A pólót Armor Lux jegyzi, ami ugyancsak egy régi francia márka. A Medef, a francia Munkavállalók Szövetségének elnöke nem kedveli a Montebourg-ot, mégis úgy nyilatkozott, hogy a miniszter nagyon szexi a képen.