A másodosztályon minden üléshez asztal és 230 V-os elektromos csatlakozó tartozik, míg az első és prémium osztályra...
A másodosztályon minden üléshez asztal és 230 V-os elektromos csatlakozó tartozik, míg az első és prémium osztályra jegyet váltó utasokat a Keleti pályaudvar üzleti várótermében, majd később a vonaton kávéval, italokkal várják. A hagyományos vonatok nyújtotta kényelem már csak az éjszakai EuroNight vonatokon (Dacia, Wiener Walzer, Kálmán Imre) marad meg. A Wiener Walzer december 13-tól a svájci fekvőhelyes kocsin kívül magyar hálókocsit is továbbít Zürichbe. Előbbiben 4 és 6 fős fülkéket, a hálókocsiban pedig 1-3 fős elhelyezést biztosítanak. A Stuttgarton át Frankfurtba közlekedő Danubius EuroNight – valamint az azt továbbító strasbourgi Orient Express EuroNight – viszont megszűnik.
Frankfurtba és a Rajna-menti nagyvárosokba bécsi átszállással, a railjet-ekhez csatlakozó InterCityExpress-ekkel, valamint Kölnbe az amszterdami vonatot felváltó osztrák EuroNight járattal, Stuttgartba pedig a Kálmán Imre EuroNight-tal, müncheni átszállással lehet eljutni. Az új menetrendi időszakban ismét közlekedik a Corvinus InterCity, így újra lesz közvetlen vasúti összeköttetés Európa kulturális fővárosa és Bécs között. A Corona nemzetközi éjszakai gyorsvonaton újdonságként a START Utasellátó étkezőkocsija is közlekedik, így a hosszú erdélyi utazás előtt az utasok a vonaton este vacsorát, érkezés előtt pedig reggelit fogyaszthatnak. Bővítik a kínálatot Kolozsvárra, illetve a Székelyfölre, s valamennyi erdélyi vonalon légkondicionált, modern vasúti kocsik közlekednek.
TTG