2008. március. 26. 10:27 travelline.hu Utolsó frissítés: 2009. június. 17. 13:53 Plázs

Spanyolországban népszerűsítik a Magyar Forma 1-es Nagydíjat

Több szolgáltató közreműködésével – BTH Budapesti Turisztikai...

Több szolgáltató közreműködésével – BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Malév Zrt.,  Fornetti España és Hungaroring Zrt. – indított kampányt a Magyar Turizmus Zrt. Spanyolországban, amely egy népszerű nemzetközi sporteseményhez, a Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódik. Az új arculat jegyében készült kampány a Forma 1-es szezon indulása előtti napon, március 15-én rajtolt, és egészen június 15-ig népszerűsíti Magyarországot, illetve Budapestet a spanyol utazók körében.

A magyar fővárosra Európa harmadik legnagyobb franchise hálózata, a kecskeméti székhelyű Fornetti vállalat termékeinek zacskóján elhelyezett hirdetés hívja fel a figyelmet, továbbá a sokak által kedvelt finomságokat és Budapestet együtt népszerűsítő megállítótáblák, szórólapok és on-line hirdetési eszközök teszik a kampányt még hatékonyabbá. 
Az érdeklődők egy sorsjátékon is részt vehetnek, amelynek keretében a nyertesek Budapesten tölthetnek el egy hétvégét, illetve VIP Gold belépőt kapnak a Magyar Nagydíjra. A részletekkel Madridban öt moziban, vidámparkban, az állatkertben és a libegő végállomásainál elhelyezett eszközökön, továbbá Valenciában és Alicantéban találkozhatnak a spanyolok. A szervezők szerint a kampány elérése meghaladja majd az 1 millió főt. 

(Magyar Turizmus Zrt.)

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.