Spanyolországban népszerűsítik a Magyar Forma 1-es Nagydíjat
Több szolgáltató közreműködésével – BTH Budapesti Turisztikai...
Több szolgáltató közreműködésével – BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., Malév Zrt., Fornetti España és Hungaroring Zrt. – indított kampányt a Magyar Turizmus Zrt. Spanyolországban, amely egy népszerű nemzetközi sporteseményhez, a Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódik. Az új arculat jegyében készült kampány a Forma 1-es szezon indulása előtti napon, március 15-én rajtolt, és egészen június 15-ig népszerűsíti Magyarországot, illetve Budapestet a spanyol utazók körében.
A magyar fővárosra Európa harmadik legnagyobb franchise hálózata, a kecskeméti székhelyű Fornetti vállalat termékeinek zacskóján elhelyezett hirdetés hívja fel a figyelmet, továbbá a sokak által kedvelt finomságokat és Budapestet együtt népszerűsítő megállítótáblák, szórólapok és on-line hirdetési eszközök teszik a kampányt még hatékonyabbá.
Az érdeklődők egy sorsjátékon is részt vehetnek, amelynek keretében a nyertesek Budapesten tölthetnek el egy hétvégét, illetve VIP Gold belépőt kapnak a Magyar Nagydíjra. A részletekkel Madridban öt moziban, vidámparkban, az állatkertben és a libegő végállomásainál elhelyezett eszközökön, továbbá Valenciában és Alicantéban találkozhatnak a spanyolok. A szervezők szerint a kampány elérése meghaladja majd az 1 millió főt.
(Magyar Turizmus Zrt.)