2009. december. 11. 11:25 hvg.hu Utolsó frissítés: 2009. december. 11. 10:12 Napi merítés

Világraszóló reklámkampány 500 dollárból

Az Adrenalin blog szerint néha ösztönző ereje lehet a visszafogott költségvetésnek egy reklámkampányban, hiszen ilyenkor lehet igazán kreatív egy ügynökség.

Az izraeli  McCann Ericksonnak mindössze 500 dollár állt a rendelkezésére megrendelőjétől, az Opticana látszerészettől. A cél a márkaismertség és forgalom növelése volt - olvasható az ADrenalin blogon. Lefoglalták Izrael legnépszerűbb domain neveinek félreütött változatát (pl. Msn.co.il helyett Nsn.co.il), így amikor az emberek véletlenül félreütötték a webcímeket, nem a jól megszokott „lap nem található” oldalra érkeztek, hanem az Opticana oldalára - írja a blogger. Ott pedig nekik szegezték a kérdést: „Úgy értetted, hogy Msn.co.il? Talán meg kéne vizsgáltatnod a szemed!”  - számol be a szellemes reklámfogásról a szerző. Ha kíváncsi a kampányt összefoglaló videóra, kattintson!
 
hvg360 Lenthár Balázs 2025. január. 09. 19:30

Századfordulós bűnügyek – Az országbíró titokzatos halála

Az alig tíz éve egyesült Budapest első szenzációs bűnügye volt Mailáth György országbíró meggyilkolása, hiszen a korabeli magyar állam legfőbb közjogi méltóságainak egyike vált bűncselekmény áldozatává. A minden információmorzsára éhes közérdeklődés komolyan hátráltatta a nyomozói munkát, amit a sajtó is csak nehezített, ugyanis a legvadabb feltételezéseket is tényként tálalta. Századforulós bűntényekről szóló sorozatunk első része.