Rendkívüli hírek és manipulált eredmények
Médiabloggerünk ezen a héten is elkészítette összefoglalóját: benne a CNN "közönséges" tartalmairól, a "most érkezett"-hírekről, s Golden Blog győzelem miatti korteskedésről olvashat.
Hivatkozz a konkurenciára
A New York Timesban érdekes cikket olvastam arról, hogy néhány lap online kiadása nemcsak saját, egy-egy cikkhez kapcsolódó linkjeit gyűjti össze, de linkkel ajánlják más lapok cikkeit is.
http://mediablog.hvg.hu/2006821.aspx
„Közönséges” tartalom a CNN-en
Na, a CNN is beszállt a „user generated content” buliba. Nyilván ők is szeretnének valamit profitálni a Flickr – YouTube felhajtásból (tudom, a „hype”-ot kellett volna írnom, de nem vitt rá a lélek.)
http://mediablog.hvg.hu/200681.aspx
„Breaking News” receptek
Úgy tűnik, hogy a hírgyártó központokban abban egyetértenek, hogy a rendkívüli hírek közzétételének ideális helye a web, de elég kialakulatlannak tűnik, ki és hogyan is készítse el ezeket az anyagokat.
http://mediablog.hvg.hu/20067311.aspx
Manipulált eredmények
Pillangószív keresőoptimalizálási verseny és korteskedés a Golden Blog győzelemért. (A hét legnagyobb vihart kavart témája.)
http://mediablog.hvg.hu/20067313.aspx
Kell-e fizetni a közösségi portálok szerkesztőinek?
Szép kis botrány robbant ki, miután a Netscape.com portál felturbózásán munkálkodó Jason Calacanis fix havi fizetés ígértével megpróbálta átcsábítani a Digg és a Reddit közösségének legbefolyásosabb tagjait.
http://mediablog.hvg.hu/20067271.aspx