2005. október. 04. 11:21 hvg.hu Utolsó frissítés: 2005. október. 04. 11:35 Média

A Grey lett az év ügynökséghálózata

A Grey Europe, Middle East & Africa kapta az Év Ügynökséghálózata címet az EACA (Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége) által rendezett Euro Effie brüsszeli díjátadó ünnepségen csütörtökön - közölte a vállalat magyarországi irodája.

A Euro EFFIE díjat az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (European Association of Communication Agencies - EACA) ítéli oda olyan kampányoknak, melyek bizonyított eredményeket értek el kettő vagy több európai piacon.  A díjak a hagyományos reklámkampányok és más marketing területek számára is elérhetőek,  odaítélésük kizárólag a kampány hatékonyságának alapján történik. Ezek a díjak támogatják és népszerűsítik a reklámot, mint a marketing források hatásos és eredményes felhasználásának módját - olvasható a közleményben.

“Tudjuk, hogy a reklám valós, számokban is mérhető növekedést hozhat a márkák számára. És itt egy általános érvényű igazság vonatkozik a márkákra, ügyfelekre és ügynökségekre egyaránt: minden egyes nap bizonyítanunk kell, mennyit érünk. Ennek köszönhetően nálunk, a Grey-nél a hatékonyság szerepel az első helyen. Ezen díjak elnyerése csodálatos teljesítmény mind a Grey, mind ügyfeleink és márkáik számára” - kommentálta Carolyn Carter, a Grey Global Group Europe, Middle East & Africa elnök-vezérigazgatója.

hvg360 Balla István - Nemes Nikolett 2025. január. 12. 19:30

„Nem szólhat minden videó az orális nyalókendőről” – interjú a Nődokikkal, a TikTok orvos sztárjaival

Elsősorban orvosnak tartják magukat, de szabadidejükben tulajdonképpen megújították a tudományos ismeretterjesztést, amikor pár perces TikTok-videókban magyaráznak el bonyolult nőgyógyászati témákat. A „Nődokikat”, azaz Baradács Istvánt, Czébely-Lénárt Andrást és Csirzó Ádámot kérdeztük a videókról, a tabukról és az orális nyalókendőről.