A közönség a perui rákalapítvány szpotjára szavazott
Míg Cannes-ban a Honda 'Grrr', a Leo Burnett Cannes-i játékában a szavazók a Perui Rákalapítványnk készült 'Magic' című szpotjára adták le a legtöbb voksot.
"A Cannes Predictions online játékot tavaly hozta létre először a Leo Burnett, és a tavalyihoz hasonlóan idén is napi közel 10 000 ember látogatta az oldalt." - mondta Anko Reijnders, ügyvezető igazgató.
A látogatóknak az Arany Oroszlánnal jutalmazott, a Perui Rákalapítványnak készített "Magic" című szpotja tetszett a legjobban. A Honda Cannes-ban, és szinte minden jelentős reklámfesztiválon nagydíjat nyert "Grrr" című reklámja az interneten leadott szavazatok alapján csupán a középmezőnyben végzett.
Az oldalon közzétett 50 reklámfilm közül 26 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 52. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 26 film között volt a Grand Prix, 6 Arany, 7 Ezüst és 12 Bronz Oroszlán.
A szavazás a döntőbejutottak listájának kihirdetésekor lezárult, de a filmek továbbra is megtekinthetők a www.leoburnett.hu/cannespredictions2005 oldalon.
(Forrás: www.mediainfo.hu)