2005. július. 04. 11:22 Utolsó frissítés: 2005. július. 04. 11:58 Média

A közönség a perui rákalapítvány szpotjára szavazott

Míg Cannes-ban a Honda 'Grrr', a Leo Burnett Cannes-i játékában a szavazók a Perui Rákalapítványnk készült 'Magic' című szpotjára adták le a legtöbb voksot.

"A Cannes Predictions online játékot tavaly hozta létre először a Leo Burnett, és a tavalyihoz hasonlóan idén is napi közel 10 000 ember látogatta az oldalt." - mondta Anko Reijnders, ügyvezető igazgató.

A látogatóknak az Arany Oroszlánnal jutalmazott, a Perui Rákalapítványnak készített "Magic" című szpotja tetszett a legjobban. A Honda Cannes-ban, és szinte minden jelentős reklámfesztiválon nagydíjat nyert "Grrr" című reklámja az interneten leadott szavazatok alapján csupán a középmezőnyben végzett.

Az oldalon közzétett 50 reklámfilm közül 26 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 52. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 26 film között volt a Grand Prix, 6 Arany, 7 Ezüst és 12 Bronz Oroszlán.

A szavazás a döntőbejutottak listájának kihirdetésekor lezárult, de a filmek továbbra is megtekinthetők a www.leoburnett.hu/cannespredictions2005 oldalon. 

(Forrás: www.mediainfo.hu

hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 09. 12:00

Trump szóban már Putyin szintjén van, de mégis mit akar Grönlandtól, Kanadától és a Panama-csatornától?

A megválasztott amerikai elnök nem zárja ki, hogy katonai eszközökkel szerezzen meg a három kiszemelt területből kettőt, az USA északi szomszédját pedig gazdasági nyomásgyakorlással kényszerítené az 51. állammá. Donald Trump a harcias megnyilvánulásai alapján annyira veszi komolyan a határvonalakat, mint az Ukrajnát “nácítlanító” Oroszország, bár arra szerencsére kevés az esély, hogy az amerikai hadsereg bármely országot lerohanja. Összeszedtük, miért került a három kiemelt célpont Trump fókuszába.