2005. július. 04. 11:22 Utolsó frissítés: 2005. július. 04. 11:58 Média

A közönség a perui rákalapítvány szpotjára szavazott

Míg Cannes-ban a Honda 'Grrr', a Leo Burnett Cannes-i játékában a szavazók a Perui Rákalapítványnk készült 'Magic' című szpotjára adták le a legtöbb voksot.

"A Cannes Predictions online játékot tavaly hozta létre először a Leo Burnett, és a tavalyihoz hasonlóan idén is napi közel 10 000 ember látogatta az oldalt." - mondta Anko Reijnders, ügyvezető igazgató.

A látogatóknak az Arany Oroszlánnal jutalmazott, a Perui Rákalapítványnak készített "Magic" című szpotja tetszett a legjobban. A Honda Cannes-ban, és szinte minden jelentős reklámfesztiválon nagydíjat nyert "Grrr" című reklámja az interneten leadott szavazatok alapján csupán a középmezőnyben végzett.

Az oldalon közzétett 50 reklámfilm közül 26 kapott valamilyen díjat a múlt szombaton lezárult 52. Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon. A 26 film között volt a Grand Prix, 6 Arany, 7 Ezüst és 12 Bronz Oroszlán.

A szavazás a döntőbejutottak listájának kihirdetésekor lezárult, de a filmek továbbra is megtekinthetők a www.leoburnett.hu/cannespredictions2005 oldalon. 

(Forrás: www.mediainfo.hu

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.