2005. április. 19. 14:07 MTI Utolsó frissítés: 2005. április. 19. 14:09 Média

Kissé elfordultak a hirdetők a tévétől

Az interneten megjelenő reklámokra évről-évre többet fognak költeni, s elsősorban a televíziós reklámok kárára - állapította meg Zenith Optimedia nemzetközi piackutató intézet.

Véleménye szerint a teljes piac a következő években is bővülés elé néz és két év múlva is a tévének jut a legnagyobb rész, világszerte a hirdetési büdzsék 37,8 százaléka kerül ide. Visszaesés mellett az újságok aránya ekkorra 29,3 százalékra tehető, míg az internetes reklámköltés kétszámjegyű növekedésre számíthat és 2007-re 4,4 százalékos részesedéssel bír majd. Idén a globális reklámpiac 5,4 százalékkal növekedhet, jövőre és 2007-ben ennél nagyobb arányban. A világ GDP-jének csaknem 1 százalékát a reklámbevételek adják.

hvg360 Lenthár Balázs 2025. január. 09. 19:30

Századfordulós bűnügyek – Az országbíró titokzatos halála

Az alig tíz éve egyesült Budapest első szenzációs bűnügye volt Mailáth György országbíró meggyilkolása, hiszen a korabeli magyar állam legfőbb közjogi méltóságainak egyike vált bűncselekmény áldozatává. A minden információmorzsára éhes közérdeklődés komolyan hátráltatta a nyomozói munkát, amit a sajtó is csak nehezített, ugyanis a legvadabb feltételezéseket is tényként tálalta. Századforulós bűntényekről szóló sorozatunk első része.