Kult hvg.hu 2017. március. 14. 19:04

Hivatalos: utálják a fogyasztók a CBA Kasszás Erzsijét

És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.

A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak sem jött be a CBA Kasszás Erzsi-szpotja. A kétségtelenül karakteres reklám ugyanis három jellemzőben ért el kiugró értékeket:

  • kellemetlen
  • idegesítő
  • zavaró

A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy

  • Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA
  • a fogyasztók felére nem is hatnak a szpotok
  • csak a fogyasztók hatodának lett vonzóbb a boltlánc a reklám miatt

Ha lemaradt a CBA reklámjáról, itt meg tudja nézni:

hvg360 Serdült Viktória 2024. november. 28. 10:09

Felesleges kényeskedni a függetlenség miatt – a bírókat képviselő OBT elnöke a kormány alkujáról

Két lehetőség volt: vagy nincs pénz, vagy pedig van, de akkor alá kell írni a papírt – így magyarázta a HVG információi szerint egy belső értekezleten Szabó Péter, az Országos Bírói Tanács elnöke, miért ment bele a kormány diktálta megállapodásba. Beszédének több forrásból hozzánk eljutott átirata szerint azt mondta, felesleges kényeskedni a bírói függetlenség miatt.