Kult hvg.hu 2017. március. 14. 19:04

Hivatalos: utálják a fogyasztók a CBA Kasszás Erzsijét

És nemcsak hogy népszerűtlen szegény Kasszás Erzsi, de még hatástalan is.

A Kreatív írta meg, hogy a Kantar Millward Brown kutatása szerint a fogyasztóknak sem jött be a CBA Kasszás Erzsi-szpotja. A kétségtelenül karakteres reklám ugyanis három jellemzőben ért el kiugró értékeket:

  • kellemetlen
  • idegesítő
  • zavaró

A 150 fős mintán alapuló kutatás azt is megállapította, hogy

  • Kasszás Erzsi miatt a fogyasztók egyharmadának kevésbé vonzó a CBA
  • a fogyasztók felére nem is hatnak a szpotok
  • csak a fogyasztók hatodának lett vonzóbb a boltlánc a reklám miatt

Ha lemaradt a CBA reklámjáról, itt meg tudja nézni:

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.