Tibi atya kreativitása is véges: Copy Atya néven új Facebook-oldal indult, amelynek egyetlen célja, hogy megmutassa, honnan másolja ötleteit a hívek százezreit megmozgató iszákos pap.
Elindult az oldal, amire hosszú ideje vártak az Atyával kevésbé szimpatizálók: a Copy Atya nevű Facebook-oldal még csak egy napja létezik, de szép sorban vonultatja fel Tibi Atya saját logójával ellátott, lájkvadász képeit - és azok eredetijét.
A lájkokból kocsmát építő Atya oldalán egy-egy vicces képet több ezren, tízezren is kedvelnek, a rajongók valószínűleg nincsenek mindig tisztában azzal, hogy imádott figurájuk kreativitása is véges.
Ötletes dolog lebuktatni egy ötlettelen oldalt, eddig 137 lájkot kapott a kezdeményezés, pedig csak 6 képet töltöttek fel.
Tibi atya, avagy a hülyeségből is meg lehet élni
A humoráról és lumpen életmódjáról elhíresült Tibi atya kezdetben csak néhány ezer főiskolást szórakoztatott, de a brand mögött álló csapat hamar rájött, hogy a részeges kitalált pap ismertsége pénzre is váltható. De mennyire volt tudatos a márkaépítés, és milyen stratégia van az atya nevével fémjelzett termékek bevezetése mögött? Megkérdeztük ministránsait.