A Facebookon marakodik a Mol és Tibi atya
A Facebookon vív szópárbajt a megmondóember és az olajcég.
A Facebookon vív szópárbajt a megmondóember és az olajcég.
A Socialbrakers adatai alapján több ezer rajongót vesztettek a hazai legnagyobb Facebook-oldalak a szolgáltatásban napok óta tartó tiltáshullám miatt. A magyarokat érintő ügyről már a BBC is beszámolt.
Elért a tömegesnek tűnő tiltáspara a legnagyobb közösségi oldalt üzemeltető szakemberekig.
Az 50 legnagyobb rajongótáborral rendelkező hazai vonatkozású Facebook-oldalból 47 követőinek száma csökkent egy nap alatt.
Az atya az arcát továbbra sem fedné fel, de közös podcast-adást szívesen csinálna Sebestyén Balázzsal. Feltéve, ha a műsorvezető elfogadja a kihívást.
A rádiós kiakadt egy farkas kilövése miatt a vadászokra, Tibi atya kiakadt emiatt Balázsra. Ám ő nem hagyta magát.
Kormánypárti lapok azzal vádolták meg Tibi atyát, hogy az ő kebabozójában követett el nemi erőszakot a meggyanúsított afgán férfi. A fiktív pap azt írja, nincs kebabozója, az pedig, hogy a Ripost és az Origo őt nevezte meg a nemi erőszak legfontosabb körülményeként, Orbán Viktort is nevetségessé teszik.
A Ripost kiírta címlapjára, Tibi atya éttermében történt a nagy port kavart szexuális bűntény. Tibi atya cáfol, és megteszi a szükséges jogi lépéseket.
Tizenkét millió forinttal többet ittak tavaly Tibi atya kocsmáiban, így egy év alatt majdnem 20 millió forint profitot termelt a cég.
Az ország egyik legnépszerűbb, alapesetben nem éppen komoly politikai kontentjéről ismert Facebook-oldala szerint egyáltalán nem a Comedy Central választásra felhívó videóiban látható sztereotip Gáborral és Emőkével van baj. Velük kampányolni viszont egyenlő mások lenézésével.