Egészen új, elképesztően látványos médiafelületet mutat be a szombati TEDxYouth konferencián Benke Hunor. Mutatunk egy kis ízelítőt az egyelőre béta-változatú fejlesztésből.
Benke Hunor újságíróként kezdte pályafutását, majd két évig élt Bécsben, ahol előbb grafikus, később online reklámmenedzser lett. Hazatérése óta vezetett rádióműsorokat, tucatnyi zenekar állandó fotósa, esetenként videoklipet is készít.
E sokrétű tapasztalat nyomán egy újfajta kommunikációs platform létrehozásán dolgozik, amely képes ötvözni a nyomtatott és az online médiumok előnyeit. A felület egy központi elem köré szerveződik, amely Hunor életfilozófiájának is az alapköve: ez a koncentrált jelenidő.
Kattintson a képre, megéri!
Mint mondja, a piqstudios.com felületet nagyon sok mindenre lehet használni, ahol képekkel és szövegekkel akarunk kommunikálni. Elsősorban magazinos struktúrákban gondolkodtak, de időközben kiderült, hatékony marketingeszközzé is válhat, és érdeklődnek – például orvosi - oktatási felhasználásról is. De akár mesekönyvet, bútorkatalógust, vagy lakáshirdetést is el lehet vele készíteni.
Jelenleg egy olyan szoftvert fejlesztenek, amellyel bármely szerkesztőség, marketinges munkatárs önmaga is elkészítheti majd a saját PiQ-anyagát.
A termék még fejlesztés alatt áll, a mostani egyfajta béta-verzió. Elég sokat kell egyelőre várni a betöltésre, ami persze a megjelenítő eszköztől is függ. Sok felhasználó számára nem egyértelmű még, mit kell csinálni, amikor betöltött a képernyő, erre is fel kell hívni majd a figyelmet. Egyébként a megoldás: egyszerűen a nyilakkal kell lapozni, mint bármely digitális kiadványnál.