Valóban csak illúzió lenne a munka-magánélet egyensúlya?
A következő TEDxYouth@Budapest-en erről is szó esik majd.
A következő TEDxYouth@Budapest-en erről is szó esik majd.
Ne csak sodródjunk, vegyük a kezünkbe életünk irányítását! Ehhez nyújt segítséget a legújabb TEDxYouth@Budapest.
A következő TedxYouth@Budapest konferencia legelemibb emberi szükségletünkre kérdez rá.
Oszd meg a történeted, gondolatod vagy kérdésed mindenkivel! Szeptember 6-ig van időd jelentkezni előadónak a TEDxYouth@Budapestre.
A koronavírus témájában szervez bárki által megtekinthető online konferenciát szerdára a TEDxBudapest és a HVG, dr. Molnár Orsolya evolúcióbiológus részvételével.
Az idő a legértékesebb tulajdonunk, amely, szemben más javainkkal, nem pótolható. Pszichológiai értelemben relatív: érzelmi állapotunk, személyes perspektívánk, közösségünk élettempója befolyásolja, hogyan tapasztaljuk meg. Valamennyien képesek vagyunk rá, hogy kiigazítsuk az időről alkotott előítéleteinket - állítja Philip Zimbardo amerikai pszichológus, a világhírű stanfordi börtönkísérlet atyja.
A világhírű stanfordi börtönkísérlet atyja nemsokára Budapestre látogat, és elemezni fogja a magyar eredményeket.
Tíz éve ad hangot a fiataloknak a TEDxYouth@Budapest. A jubileum alkalmából a rendezvénysorozat néhány előadóját kértük meg, hogy vezessen végig az elmúlt évtizeden.
Miért? Miért ne? – ez lesz az április 13-i TEDxYouth@Budapest konferencia témája.
A történelem ott van a családjaink történetében. Családunk pedig meghatározza azt, milyen emberek leszünk. Mécs Anna, az 56-ban halálra ítélt Mécs Imre lánya arról beszélt a TEDxYouth@Budapest idei eseményén, hogyan kellett megküzdenie a fontos emberekkel a családjában és önmagával.
November 25-én rendezi meg nyolcadik konferenciáját a TEDxYouth@Budapest, amelynek idei mottója: „A jövő bűvöletében”. Megkérdeztünk a jelentkezésről, a felkészülésről és a nehézségekről néhány olyan korábbi előadót, akinek vállalkozásán hatalmasat lendített a konferencia.
Rengeteg fiatal karrierjének adott lökést a TEDxYouth-os szereplés, ám a 15 perces előadások mögötti kérdésekről, a felkészülés időszakáról jóval kevesebbet tudunk. Pedig a próbák legalább annyi tanulsággal szolgálnak mint maguk az előadások – és nem csak a színpadra állók számára. Hogyan kerülhetőek el a közhelyek, a coelhosódás, és miért rossz, hogy még mindig iskolai feladatként tekintünk egy nyilvános előadásra?