Kult hvg.hu 2015. január. 27. 17:03

Zseniális marketing: jegesmedve szállta meg a londoni metrót – videó

Két ember irányította belülről az élethű "állatot", ami a Sky Atlantic csatorna egyik új sorozatát hivatott reklámozni.

Egy két és fél méteres jegesmedve tűnt fel London legnevezetesebb pontjain – mint kiderült, egy új tévésorozat promóciójaként. Az egész élethűre sikerült példányon 19 kellékes dolgozott két hónapon keresztül, majd azt két színházi bábjátékos irányította belülről.

Twitter

A Sky Atlantic január 29-én induló új sorozata, a Fortitude egy kitalált sarkköri városban játszódik, ami a világ legbiztonságosabb helyének számít, amíg be nem következik egy előreláthatatlan katasztrófa.

A csatorna egyik rendezője így nyilatkozott a különös marketingfogásról: "egy realisztikus jegesmedvét szerettünk volna London utcáira tenni, hogy az emberek megtapasztalják, milyen szemtől szembe kerülni a sorozatunk egyik legnagyobb sztárjával".

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.