A TV2 bulváros hírműsora a teljes lakosságban és a 18-49-ben is verte az RTL Híradóját, amely az utóbbi néhány hétben a reklámadó miatt kritikusan és behatóbban foglalkozik a politikával. A teljes lakosságban bebetonozódott a TV2 hírműsorának 8-10 százalékos előnye.
Ami a nézettséget illeti, a TV2 és a köztévé csúnyán rávert az RTL Klubra a focivébé utolsó hetében – írja az Index.
A hírműsorok tekintetében a Tények vitte el a pálmát: a legnézettebb Tényeket 1,01 millió néző látta, az RTL Híradó legsikeresebb adását 691 ezren követték.
A kereskedelmileg fontos 18–49 éves korosztályban már jobban hasított az RTL Klub, de nem a Híradóval, hanem olyan műsorokkal, mint az Éjjel-nappal Budapest.
Elmondható, hogy a TV2 hírműsora a teljes lakosságban és a 18-49-ben is verte az RTL Híradóját, amely az utóbbi néhány hétben a reklámadó miatt kritikusan és behatóbban foglalkozik a politikával, mint az előző ciklus idején, amikor még békén hagyták. A teljes lakosságban bebetonozódott a TV2 hírműsorának 8-10 százalékos előnye, a 18-49-es korosztályban is csak néhány napon tudta az RTL megszorongatni a riválist.