2014. május. 20. 22:20 hvg.hu Utolsó frissítés: 2014. május. 20. 21:18 Kult

Még senki nem csinált olyan reklámot, mint most a Coca-Cola

A Coca-Cola bemutatta a világ legelső, teljes egészében rajongói videókból összevágott reklámszpotját.

A Coca-Cola reklámjában tizenéves fiatalok láthatóak, akik az üdítőgyártó reklámkampányának keretében küldtek be magukról olyan kisfilmeket, amin a termékkel pózolnak.

A cég akciójában azzal kecsegtetett - írja az Adweek.com - , hogy a legjobb filmekből profi reklámszpotot vág össze. A pályázatra végül 400 filmet küldtek be a világ minden tájáról, „Ilyen érzés, amikor kólába kortyolok” jeligére.

A Wieden + Kennedy reklámcég által készített videót az American Idol szerdai fináléjában adják majd le először.

 

hvg360 Tiszai Balázs 2024. december. 18. 17:45

Úgy felforgatta a dubaji csoki a pisztáciapiacot, hogy a törököknek már a baklavára se telik

A trendi csoki egyik összetevője a pisztáciakrém, a TikTokról indult mánia pedig akkora keresletet korbácsolt neki, hogy az alapjául szolgáló magvak – amúgy épp csökkenőben lévő – ára meredeken nőni kezdett, nem kis részben a török piacon hirtelen megjelent spekulánsoknak köszönhetően. A pisztáciafarmerek örülnek, a török fogyasztók meg csak a fogukat szívják az új lendületet kapó élelmiszer-infláció miatt.