Napi 9-10 ezer vevő, kordonok, csoportos beengedés: így nyitott az első Primark Budapesten.
„A termékpalettánk iránti érdeklődés folyamatosan nő, nyári kollekcióink rendkívül jól teljesítenek. Az utazási cikkek is nagy sikert arattak, a gurulós bőröndök bestsellerré váltak” – közölte Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője a Forbes.hu-val a budapesti bolt első hónapjáról.
„A legtöbbet vásárolt kategóriáink továbbra is a női ruhák, a hálóruhák és a szépségápolási cikkek. E kategóriákon belül a licencelt pizsamák, a női és férfisortok és a fő kozmetikai termékcsaládjaink a legnépszerűbbek” – tette hozzá a cégvezető.
A Primark forgalmi adatokat nem közölt, de a lap iparági forrásból úgy értesült, brutális volt a látogatószám: naponta átlagosan körülbelül 9-10 ezer ember fordulhatott meg a népszerű fast fashion cég boltjában. A legforgalmasabb napokon egyszerre 13 biztonsági őrrel kellett a helyszínt biztosítani, sőt, az Arena Mall szabályai értelmében a kialakult, óriási tömeg miatt nemcsak a nyitás napján, hanem a következő hetekben is az egész első emeleten kellett kordonokat kihelyezni, és csak kisebb csoportokban tudták beengedni a vásárlókat a Primarkba.