Február 19-én került a tengerentúli boltok polcaira.
Coca-Cola Spiced, azaz „fűszeres” Coca-Colát dob piacra a világ egyik legnagyobb brandje. A CNN szerint ennek az az oka, hogy az emberek manapság egyre nyitottabbak az új ízekre, illetve az egészséges életmód miatt többen csak vizet isznak, a 137 éves múlttal rendelkező kólára pedig csak élvezeti cikként tekintenek.
Az elmúlt években több próbálkozása is volt már a Coca-Colának: limitált mennyiségben elérhető ízekkel jelentkeztek, hosszú idő után azonban egy új állandó ízt is behoznak. A cég bejelentéséből kiderül, hogy a hagyományos kólát málnával és fűszeres ízekkel keverik, ez lesz a Coca-Cola Spiced. A termék cukros és cukormentes változatban is kapható lesz a tengerentúlon február 19-étől.
A hagyományos kóla, a zéró kóla és a diétás kóla eladásai mindössze egy százalékkal nőttek Amerikában 2022-ben, míg a szikvíz és a gyümölcslevek 3 százalékkal nőttek ugyanezen időben. Más régiókban a hagyományos kóla eladásainak növekedését a víz, a tea, a sportitalok és a kávé előzte meg.
Azért választották a fűszeres ízt, mert a trendek és a fogyasztói preferenciák alapján a fogyasztók merészebb és erőteljesebb ízekre vágynak – magyarázta a CNN-nek Sue Lynne Cha, a Coke észak-amerikai marketingjéért felelős alelnöke.