Visszakerül a gömbbe az üdítő neve.
A Pepsi az üdítőital megjelenésének 125. évfordulója előtt frissíti a logóját – írja a USA Today. Az új márkajel, amely a 2008 óta használtat váltja fel, a piros, fehér és kék csíkok felett egy fekete szegélyű kör közepén egy lényegesen nagyobb "PEPSI" felirattal látható, mint a jelenlegi. A korábbi "pepsi" szó szikárabb betűtípussal, egy visszafogottabb színű gömb mellett szerepel.
A logó újragondolásának célja az volt, hogy "nagy energiát, magabiztosságot és merészséget" sugározzon, mondta Mauro Porcini, a PepsiCo vezető formatervezője a lapnak.
A PepsiCo idén ősszel kezdi el használni ezt a grafikát az Egyesült Államokban és Kanadában, az "elektromos" kék és fekete dobozokon és promóciókban. A PepsiCo 2024-ben vezeti be a logót globálisan.
A kutatásaik egyébként azt jelzik, hogy a fogyasztók a 70-es és 80-as évekbeli Pepsi-logókat kedvelik. "Tehát volt ez az implicit kapcsolat, amelyről azt gondoltuk, hogy ma már nem is létezik" - mondta Kaplan. "A kihívás az volt, hogy hogyan tudunk valamit, ami az örökségünk és a múltunk része, átültetni a jelenbe és a jövőbe."
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.