A Fidesz-közeli vevőknek hála szárnyal Mészáros Lőrinc sportmárkája, a 2Rule, bár a beígért nemzetközi terjeszkedésnek nincs sok jele.
Mészáros Lőrinc üzleti zsenijét mi sem mutatja jobban, mint az, hogy még egy sportmárkát is képes közpénzszivattyúvá alakítani. A 2Rule nevet viselő ruházati Mészáros-márka négy év alatt a semmiből vált százmilliós profitot termelő vállalkozássá. Nem sok üzlet volt képes megötszörözni a nyereségét a Covid első évében. Mészároséknak sikerült: 2019-ben 21 millió forintos profitjuk tavaly 108 milliósra emelkedett.
Az induláskor beígért nemzetközi áttörésnek – s egyáltalán: a külföldi jelenlétnek – azóta sem igen van nyoma. A 2017-ben indult 2Rule első ügyfele a Mészáros-féle Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia lett, vagyis az oligarcha a saját csapatát kezdte el öltöztetni. Hogy igazi piaci megméretésről nem beszélhetünk, az abból is látszik, hogy a 2Rule-nak alig van olyan ügyfele, amelyik nem Mészároshoz, a vejéhez, illetve valamelyik barátjához köthető. A politikai széljárásnak kitettséget mutatja az is, hogy Érden és Pécsett csak ideiglenesen állomásozott a 2Rule.
A cikk teljes terjedelmében az eheti HVG Magyarország rovatában, illetve online a hvg360-on olvasható.