A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.
Összesen 17,8 milliárd forintot költött a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal állami kampányokra 2020 utolsó három hónapjában – írta meg az uniós közbeszerzési értesítő alapján az Átlátszó. A korábban velük megkötött keretszerződés miatt szokás szerint Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végezhette el a munkát.
Az összköltség több, mint fele, közel 10 milliárd forint arra a tételre ment el, amelynek a hivatalos neve:
Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása.”
Ezen kívül még három tétel volt a dokumentumban:
- az állampapírok reklámozására 1,9 milliárd,
- a Külgazdasági és Külügyminisztérium kommunikációjára 1,8 milliárd,
- a vadászati kiállítás kommunikációjára pedig 1 milliárd forintot szántak.
Öt kisebb tétel is felkerült a listára: a leendő hajdnánási MotoGP-pályát üzemeltető HUMDA Zrt. kommunikációs feladatait 309 millió, a Petőfi Irodalmi Múzeumét 210 millió, a Nemzeti Közszolgálati Egyetemét 206 millió, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemét 70 millió forintért végezték el, a Károli Gáspár Református Egyetem felvételi kampánya pedig 27 millió forintba került.