Kiderült, hogy került a konzultációs plakátra Alex Soros felemelt mutatóujja, eredetileg Zelenszkij is szerepelt volna a képen
Kis híján hárommilliárd forintunkba került a legutóbbi konzultáció népszerűsítése.
Kis híján hárommilliárd forintunkba került a legutóbbi konzultáció népszerűsítése.
A korábban Magyar Péter által vezetett Diákhitel Központ ismét leszerződött a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design cégekkel. Magyar a kegyelmi botrány utáni elhíresült interjújában arról beszélt, hogy az állami cégeknek kötelezően a központi közbeszerzést megnyerő cégekkel kellett szerződni kommunikációs feladatokra, gyakran a piaci ár többszöröséért.
Balásy Gyula ezt az összeget három cégből vette ki osztalékként.
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
Részletes díjszabást tartalmazó, kiszivárgott Excel-táblázat alapján derült ki, hogyan kötnek kommunikációs szerződéseket a kormányzati szervek a Magyar Péter által kritizált Balásy Gyula-féle cégekkel.
A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt. A Diákhitel Zrt. volt vezetője nagyvadra lő, de minimum kétséges, mit tudna bizonyítani a vádjaiból.
A Lounge Design és a New Land Media idén már kaptak nagyobb összegeket is, két olyan szerződés is volt, amelyek keretösszege alulról karcolta a nyolcmilliárd forintot.
Négy év alatt 73 milliárd forintot kaptak kormányközeli vállalkozások az állami szerencsejáték-vállalattól.
Betekintettek a Rogán-minisztérium és Balásy Gyula cégei szerződései közé. A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. az Orbán-levél megtervezése mellett kampányokat, képzéseket szervezett és a kormányszóvivőt is támogatta egy több mint 10 milliárdos decemberi keretszerződés alapján.
Kommunikálnak, rendezvényt szerveznek.
Hárommilliárd forintnál is nagyobb összeget költhet a Budapest 2023 Nrzt. arra, hogy népszerűsítse az atlétikai vb-t, és akkor még csak az első ütemről van szó. A megbízások nagy része, összesen 3,34 milliárd forint értékben Balásy Gyula cégeinél landol.
44 milliárd forint ment el plakátokra, újsághirdetésekre és kormányzati videókra.