Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
A tavalyi éves inflációval megegyező mértékű, 17,6 százalékos áremelést engedélyezett a Nemzeti Kommunikációs Hivatal a kormányzati kampányok kommunikációjában jeleskedő Lounge Groupnak, Balásy Gyula cégcsoportjának – írja a 24.hu.
Erre lehetőséget is nyújt kormányzattal kötött keretmegállapodás, ami alapján kérheti a cég az emelést, és nem is hagyta ki a lehetőséget. Az áremelésre vonatkozó kérést a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda felügyelete alá tartozó NKOH el is fogadta.
Balásy cégei sorra taroltak a kormányzati kommunikációs tendereken, a G7 összesítése szerint a 2015 óta erre költött 1360 milliárd forint 73 százalékát nyerték el, elsősorban a Lounge Design és a New Land Media. A kormányzati kommunikációs költésekre a Diákhitel Központot vezető Magyar Péter, Varga Judit exférje szerint három-hatszoros túlárazás volt a jellemző.