Száraz István cége nem először intézi a jegybank kommunikációs feladatait. A mostani szerződést már alá is írták.
Ismét a Frank Digital, vagyis a volt Origo-tulajdonos, Száraz István cége végezheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) kommunikációs feladatait, miután megnyerték a 2020-2021-es időszakra kiírt közbeszerzési pályázatot – írta a 24.hu.
A szerződést már aláírták, az összeg kétmilliárd forint plusz áfa.
Száraz István legutóbb 2019. október 7. és 2020. december 31. közötti időszakra írhatott alá egy nettó 1 milliárd 950 millió forintos keretszerződést a jegybankkal.
Szárazék a most elnyert tender szerződése alapján az MNB Pénzmúzeumához, a pénzügyi tudatosság növeléséhez, az MNB Zöld Bank koncepciójához kapcsolódó kommunikációt intézik majd, de feladatuk lesz még közösségi médiakampányok szervezése is.
A 2014-es alapítású Frank Digitalban mindössze ketten dolgoznak. A cég nettó árbevétele folyamatos csökkenést mutat: míg ez 2017-ben a másfél milliárd forintot közelítette, addig 2018-ban hajszállal egymilliárd forint alá került, tavaly pedig 0,2 milliárd forint árbevételt jelentettek a mérlegükben.
A cég adózott eredménye 122 millió forintról 3 millió forintra olvadt, tavaly pedig 84 millió forintot tett ki.