Vállalkozás MTI 2018. április. 10. 19:23

Jövő héttől árulják Európában a rubin kakaóbabból készített csokit

Japánban és Dél-Koreában óriási siker volt a gyártó szerint a rózsaszínű vagy mályvaszínű édesség, amelyet tíz évig fejlesztettek.

Az európai piacra is bevezeti a Nestlé a rubincsokoládéból készült KitKatet, amely óriási sikernek bizonyult a japán és dél-koreai fogyasztók körében januári forgalmazása kezdetén.

A KitKat az első csokoládémárka, amely a vezető csokoládégyártó, Barry Callebaut által kifejlesztett rubin kakaóbabot tartalmazza. A Callebaut szeptemberben mutatta be a csokoládégyártás újdonságát: a sötét rózsaszínű vagy mályvaszínű termék íze is friss gyümölcsös aromájú, bár nem használnak hozzá semmilyen gyümölcsöt vagy ízanyagot.

A fekete-, a tej- és a fehércsokoládé után ez a negyedik csokoládéfajta, amely tíz év fejlesztésének az eredménye.

A négyszeletes KitKatet április 16-tól Nagy-Britanniában kizárólag a Tesco üzleteiben dobják piacra, ára 85 penny lesz. A brit forgalmazás kezdete után egy héttel bevezetik a kontinensen is, elsőként április 23-án Hollandiában – jelentette be kedden a svájci élelmiszeripari cég szóvivője.

Alexander von Maillot, a Nestlé édesség részlegének a vezetője azt mondta, hogy a cég nagyon elégedett volt a rubincsokoládé bevezetésével Japánban és Dél-Koreában, a boltjaikban állítólag 30 perc alatt elfogytak a készletek minden nap a forgalmazás első hetében.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.