Az év eleje óta már élesben működik a Cégkapu, de így is sokan bizonytalankodnak a használatánál.
Nem volt egyszerű dolguk a cégvezetőknek, amikor éles üzemben kellett próbálkozniuk, hogyan működik a cégkapus ügyintézés. Az Adózóna összegyűjtötte a leggyakoribb kérdéseket és bemutatta a válaszokat.
Sokan például arról érdeklődnek, meg tudják-e valahol nézni, hogy mely cégek vannak cégkapun regisztrálva. Erre a válasz egy egyértelmű nem, a cégek egymás közti ügyintézésére nem lehet a Cégkaput használni.
Abban is sokan bizonytalanok, hogy ha egy vállalat az általa képviselt cégeket regisztrálja a cégkapun, mit tehet, hogy lássa a nekik érkezett leveleket. De összegyűjtötték azt is, hogy milyen dokumentumokat kell csatolni, hogy valaki képviselhessen egy vállalatot a Cégkapun. További részleteket az Adózóna cikkében olvashatnak.