Vállalkozás hvg.hu 2014. augusztus. 11. 16:27

Közösségi médiás sztárokat igazolnak a multik

Videós hirdetéseket készítenek a sztárok a multiknak, amelyeket zabálnak a látogatók.

Minden újdonság az USA-ból indul ki az online világban, főként, ha marketingről van szó. Most itt van a legújabb trend, amely szerint a globális nagyvállalatok közösségi médiás sztárokat igazolnak le, hogy velük hirdessék a termékeiket. A YouTube-on, Vine-on, Twitteren óriási ismertséget elérő fiatalok nemcsak hirdetik a termékeket, de maguk is készítik ezeket, és szerepelnek is bennük. Az elkészült videoreklámokat a televízióban és online csatornákon is terítik a médiaügynökségek.

Az USA-ban külön reklámügynökség is alakult arra a célra, hogy felkutassa ezeket a kreatív fiatalokat és kiközvetítse őket a multiknak. A legújabb ilyen hirdetés a HP laptopját reklámozza. Főhőse, készítője egy Zach King nevű fiatalember, aki a Vine videomegosztón 1,8 millió látogatót ért el az ehhez hasonló, vizuális trükkjeivel:

Rob Le Bras-Brown, a HP alelnöke, marketing igazgatója szerint a recept egyszerű: végy egy kreatív arcot, adj neki egy laptopot, és engedd neki, hogy csináljon azt, amit akar. Természetesen nem a HP az egyetlen ilyen cég, amely így reklámoz. A nagyobb vállalatok közül ilyenek például a Dunkin Donuts, a Trident, az Airbnb is.

(The Wall Street Journal)

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.