Van benne start-stop rendszer, tárcsafékes, mégis úgy néz ki, mint egy bő száz éves versenymotor. Pedig csak egy látványos villanybringa. Ami azonban, ha láttad, neked is kéne!
Kézzel készítik az OTO (Oto Cycles Bcn) elektromos kerékpárokat, amelyek leginkább – bármilyen furcsán hangzik is elsőre – a motorversenyzés hőskorát idézik. Van itt régimódi bőrnyereg, lefelé ívelt kotmány, versenymarkolat, oldaltáska, ívelt első villa és teleszkóp, és persze az a bizonyos keskeny üzemanyagtank, ami az 1900-as évek elejének mopedjeit jellemezte. Utóbbi azonban leginkább a spéci akkumulátort rejti – és a bringa sem más valójában, mint egy, a régit és az újat rafináltan ötvöző műalkotás.
A Barcelonában készülő járgányokat 250 wattos teljesítmény leadására is képes villanymotorral szerelik, alapesetben 23 kg-ot nyomnak, és így képesek akár a 65 km/h-s sebesség elérésére is. De építenek beléjük start/stop automatikát, két tárcsafékkel lehet féken tartani, de persze minden retró alapszínben megkapható.
Nem is egy formavilág lézetik már, hisz az OTO e témában máris két alapkonstrukcióra épít; az OTOK a hétköznapibb formavilágot testesíti meg – legalább is az OTOR-hoz viszonyítva, mert utóbbiak pont úgy néznek ki, mintha dédapáink korában a motorépítő műhelyek choppert is építettek volna.