Világmárkák logóit figurázza ki egy vicces összeállítás úgy, hogy olyan szlogent írtak melléjük, amely a hagyományos reklámszövegektől távol áll, de sokkal inkább kifejezi azt, amit az adott termékről általában gondolunk.
Valószínűleg nem adtál pénzt érte – ez lehetne például az eldobható öngyújtókat és tollakat gyártó Bic cég szlogenje egy vicces összeállítás szerint, így utalva azokra, akik lenyúlják mások öngyújtóját. A Lego-játékokba lépő szülőkre utalva a játékgyár szlogenje pedig lehetne az, hogy "Kész sorssapás a lábadnak".
A Boredpandán közölt összeállítás egyik darabja jobb, mint a másik. Különösen találó a zsírkrétás logó, amellyel az összes zsírkrétagyártónak üzennek: minek tesztek a csomagba fehér krétát?
És valószínűleg sokak szívéből beszél a LinkedInnek kitalált szlogen: Kapcsolódj össze másokkal minden ok nélkül!