Vállalkozás hvg.hu 2014. július. 11. 13:15

Ilyenek lennének a céglogók, ha igazat mondanának

Világmárkák logóit figurázza ki egy vicces összeállítás úgy, hogy olyan szlogent írtak melléjük, amely a hagyományos reklámszövegektől távol áll, de sokkal inkább kifejezi azt, amit az adott termékről általában gondolunk.

Valószínűleg nem adtál pénzt érte – ez lehetne például az eldobható öngyújtókat és tollakat gyártó Bic cég szlogenje egy vicces összeállítás szerint, így utalva azokra, akik lenyúlják mások öngyújtóját. A Lego-játékokba lépő szülőkre utalva a játékgyár szlogenje pedig lehetne az, hogy "Kész sorssapás a lábadnak".

Bored Panda
Bored Panda

 A Boredpandán közölt összeállítás egyik darabja jobb, mint a másik. Különösen találó a zsírkrétás logó, amellyel az összes zsírkrétagyártónak üzennek: minek tesztek a csomagba fehér krétát?

Bored Panda
Bored Panda

És valószínűleg sokak szívéből beszél a LinkedInnek kitalált szlogen: Kapcsolódj össze másokkal minden ok nélkül!

Az egész galéria itt található.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.