Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 09. 12:34

Ez lett az év magyar reklámja

A zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést, mert igen gyenge volt a mezőny.

A Kreatív szaklap évente meghirdetett reklámversenyén tegnap osztották ki a tavalyi év legjobb hazai reklámjainak járó díjakat. A Hipnózison összesen 45 munkát díjaztak, ám a zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést. Ahogy egy dán zsűritag mondta, a nevezések színvonala átlagon aluli volt: "Tisztán látható volt, hogy azok a vállalatok, amelyek ezeket a reklámokat megrendelték, ráültek a büdzsére. Egyszerűen nem akartak reklámra költeni, ez pedig teljes hülyeség" – mondta. A Hipnózis zsűrije egyébként kizárólag külföldi reklámszakemberekből áll.

Online kategóriában ez a videó lett a fődíjas:

1. helyezett: Összeköltők
Ügynökség: Mito
Megbízó: Microsoft Hungary

A reklámversenyre 134 nevezés érkezett, ebből 125-öt 38 ügynökség küldött be. 93 munka jutott döntőbe. A zsűri a 20 kategória közül nyolcban nem osztott első, kettőben második és hatban harmadik helyezést.

Ha szeretne más érdekes hírt olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.