Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 09. 12:34

Ez lett az év magyar reklámja

A zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést, mert igen gyenge volt a mezőny.

A Kreatív szaklap évente meghirdetett reklámversenyén tegnap osztották ki a tavalyi év legjobb hazai reklámjainak járó díjakat. A Hipnózison összesen 45 munkát díjaztak, ám a zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést. Ahogy egy dán zsűritag mondta, a nevezések színvonala átlagon aluli volt: "Tisztán látható volt, hogy azok a vállalatok, amelyek ezeket a reklámokat megrendelték, ráültek a büdzsére. Egyszerűen nem akartak reklámra költeni, ez pedig teljes hülyeség" – mondta. A Hipnózis zsűrije egyébként kizárólag külföldi reklámszakemberekből áll.

Online kategóriában ez a videó lett a fődíjas:

1. helyezett: Összeköltők
Ügynökség: Mito
Megbízó: Microsoft Hungary

A reklámversenyre 134 nevezés érkezett, ebből 125-öt 38 ügynökség küldött be. 93 munka jutott döntőbe. A zsűri a 20 kategória közül nyolcban nem osztott első, kettőben második és hatban harmadik helyezést.

Ha szeretne más érdekes hírt olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
hvg360 Tornyos Kata 2025. január. 07. 12:00

Vészesen terjednek a légúti fertőzések, de honnan tudjuk, hogy coviddal, influenzával vagy megfázással van-e dolgunk?

A téli időszak minden évben egyet jelent az influenzaszezonnal, és ez idén sincs másként. Magyarországon fokozódik a járványhelyzet, szinte mindenki talál a környezetében olyan embert, aki lázra vagy köhögésre panaszkodik, de még nem késő beadatni az influenza elleni védőoltást a HVG által megkérdezett szakértők szerint. Mi a különbség tünet és tünet között, és melyik légúti megbetegedés lehet igazán veszélyes? Erről is beszélt Várdi Katalin pulmonológus és Kemenesi Gábor virológus.