Kevesebb Puma fogyott
Éves összevetésben csökkent, a szakértők által vártnál kisebb lett a Puma sportszergyártó forgalma az idei második negyedévben.
A forgalom kedvezőtlen alakulását a kínai és dél-európai eladásainak a visszaesésével, és a gyenge japán jennel indokolta a cég. Japán a Puma második legnagyobb piaca.
A francia Kering luxusipari csoport által 83 százalékban ellenőrzött Puma bevétele 8 százalékkal 692 millió euróra esett, kisebb lett a szakértők által várt 709 millió eurónál.
A Puma kamatfizetés és adózás előtti eredménye (EBIT) 34 százalékkal 31 millió euróra zuhant a szakértői várakozásokban szereplő 34,7 millió euróval szemben.
A német vállalat megerősítette, hogy az eladások 1-5 százalékos csökkenésére számít az idén tavalyhoz képest.