A Facebook elvégzi a piszkos munkát
Megérkezett a Facebookra a hasonló közönség célzási lehetőség, így a Facebook keres olyan embereket a hirdetéshez, akikre szükség van.
A Facebook egy új funkciója segítségével kereshetők olyan emberek, akik hasonlítanak a hirdető célcsoportjára. Vagyis ha például vannak hírlevél feliratkozók, akkor lehet keresni további olyan embereket, akik nagy eséllyel feliratkoznának a hírlevélre - írja a Facebooktippek.hu portál.
A weboldal részletesen bemutatja, miként lehet megtalálni egy-egy cégnek hirdetői célcsoportját és miként lehet bővíteni. Ebben segít a hasonló közönségek célzása.
További részleteket itt lehet olvasni.
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.