Mol-Vodafon: megállapodás újabb három évre
A MOL 2005 óta a Vodafone nagyvállalati ügyfele, és az elmúlt négy év...
A MOL 2005 óta a Vodafone nagyvállalati ügyfele, és az elmúlt négy év tapasztalatai alapján úgy döntött, hogy három évvel meghosszabbítja, sőt ki is terjeszti üzleti és mobilinternetes előfizetéseit a Vodafone-nál -jelezte a mobilszolgáltató közleményben.
Az új megállapodás értelmében a Vodafone közel 20 ezer előfizetést köt a MOL-csoporttal, annak alkalmazottaival és családtagjaival. A Vodafone az alapszolgáltatásokon túl nagysebességű mobil internetet, a levelek távoli elérését lehetővé tévő BlackBerry-t és emelt szintű ügyfélszolgálatot biztosít, valamint - jelenleg a piacon egyedülállóan - a telefoncserét a MOL telephelyein adatáttöltéssel együtt teszi lehetővé.
A Vodafone emellett olyan speciális megoldást kínál a MOL számára, amely integrálja a mobil- és a vezetékes hálózatot, így a felhasználók élvezhetik mind a mobil, mind a vezetékes rendszer előnyeit.
„Ügyfél centrikus szolgáltatásainknak köszönhetően a Vodafone nagyvállalati üzletága minden évben folyamatosan bővül. Rendkívüli büszkeséggel tölt el minket, hogy a magyar gazdaság meghatározó vállalata, a MOL ügyfeleink között van. Külön öröm, hogy elégedettségüket egy újabb három éves szerződéssel is alátámasztják.” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.