Megnyitotta kapuit a HVG Állásbörze
Bajnai Gordon önkormányzati és területfejlesztési miniszter nyitotta meg az első HVG Állásbörze Országos Képzési és Karriernapokat a budapesti SYMA csarnokban. A rendezvényre október 30-31-én várják az álláskeresőket: friss diplomásokat, végzősöket és a felsőbb éves hallgatókat.
Bajnai Gordon és Szauer Péter, a HVG Kiadó Zrt. vezérigazgatója © Túry Gergely |
A rendezvény összesen 3300 négyzetméteren, közel száz standon zajlik, elsősorban a mérnöki, gazdasági, informatikai, természet- és bölcsészettudományi területen végzős vagy néhány éve végzett, kihívásokat kereső, fejlődni akaró szakembereket várják a szervezők.
Az ÁllásTéren az érdeklődők az állást kínáló cégek ajánlataiból csemegézhetnek, míg a felsőbb éves diákok a kiállítók által felkínált gyakorlati helyek közül válogathatnak. A KépzésTérre azokat várják, akik továbbfejlesztenék nyelvi- illetve szakmai tudásukat: ők a képzést kínáló intézmények, vállalkozások kínálta hazai és nemzetközi továbbképzési lehetőségek között böngészhetnek. A GyakorlóTéren a látogatók kipróbálhatják magukat szimulált álláskereső helyzetekben (interjú, Assessment Centre), tanácsot kaphatnak, hogyan kell összeállítani egy jó pályázati csomagot (önéletrajz és kísérőlevél), tesztelhetik képességeiket, személyiségüket (grafológiai gyorselemzés).
Szabad a vásár! © hvg.hu |
A rendezvényen - a teljesség igénye nélkül - Bojár Gábor, Dr. Koncz Katalin, Repka Ágnes, Réz András, Tóth Éva Mária tart előadást. A JátszóTéren a lazításra, játékos kikapcsolódásra, szellemileg felfrissülésre nyílik alkalom.
A kiállító cégek számára az állásbörze lehetőséget kínál arra, hogy kapcsolatot építsenek ki az alapos elméleti tudással felvértezett, felsőfokú végzettségű, állást, illetve képzési lehetőségeket kereső friss diplomásokkal és a néhány éve végzett szakemberekkel, emellett határok nélküli munkaerő toborzási lehetőséget biztosít gyorsan, hatékonyan és gazdaságosan, a kiválasztási folyamat első lépéseinek leghatékonyabb kombinációját, adatbázis-építési lehetőséget és fórumot intenzív arculat- és márkaépítésre, termékeik, szolgáltatásaik megismertetésére.