A K&H arra kéri ügyfeleit, fokozottan figyeljenek adataikra.
Az eddigitől jelentősen eltérő, a K&H Bank ügyfelei ellen is irányuló és jelenleg is folyamatban lévő adathalász támadásra figyelmeztet a bank közleményében.
Jelen ismereteink szerint bizonyos esetben, amikor az internetes keresőbe beírja a K&H bankra vagy K&H e-bankra vonatkozó keresőszót (pl. K&H bank, K&H, KH, KH ebank stb.), előfordulhat, hogy egy hirdetés jelenik meg az első helyen – fogalmaz a bank.
Azonban ez a hirdetés gyakran nem a K&H Bank hivatalos weboldalára, hanem egy adathalász oldalra mutat.
Arra kéri a K&H az ügyfeleit, mielőtt a hirdetésre kattintanának:
- olvassák el kétszer a domaint, amire vezet (a hirdetés felső sorában látható)
- figyeljenek a domain végződésére: .hu és ne .com legyen
- szúrják ki a helyesírási hibákat (például az e-bank szóban betűhiba van: ehank)
Rákattintás után az oldalon ellenőrizzék a böngésző címsávjában, hogy a bank weboldalának címe pontosan szerepel-e, hiszen a K&H Csoport hivatalos weboldalainak elérése mindig pontosan így kezdődik: https://www.kh.hu/
Azonban a legbiztonságosabb az, ha a keresőbe beírja a https://www.kh.hu címet.
Amennyiben rendellenességet tapasztal, ezen a telefonszámon tudja bejelenteni: +36 1/20/30/70 335 3355.