Harmincperces járatkövetéssel indul a tesztüzem.
Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) vezérigazgatója a közösségi oldalán jelentette be, hogy új elővárosi vasúti szolgáltatás indul Budapesten, S76-os járatszámon, Rákos állomás–Újpalota–Angyalföld–Újpest–Pilisvörösvár–Piliscsaba útvonalon, 30 perces járatkövetéssel.
Tehát a továbbiakban az esztergomi vonalról csak Angyalföldig közlekedő elővárosi vonatok továbbhaladhatnak az eddig csak tehervonatok által használt pesti külső körvasúton Kőbánya felé.
Az október 25-től életbe lépő új menetrend szerint így újra menetrend szerinti személyvonatok közlekedhetnek a budapesti külső körvasúton, illetve utasforgalom érkezhet az új újpalotai vasúti megállóba is.
Vitézy szerint még csak tesztüzemről van szó, a vonatok rákosi végállomásai ideiglenesek, azokat Pécel irányába szeretnék továbbvezetni majd, de ez függ a Budapest–Hatvan vonal jövő évi menetrendjétől és az új emeletes motorvonatok üzembeállásától.
Új elővárosi vasúti szolgáltatás indul Budapesten, S76-os járatszámon, Rákos állomás - Újpalota - Angyalföld - Újpest -...
Közzétette: Vitézy Dávid – 2020. október 21., szerda