Egy kereskedőház alatt a közmédiumok
Létrejött az Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) értékesítési feladatait ellátó Sales House - értesült a HavariaPress.
Az MTVA Sales House-a négy televízió, hét rádió, nyolc újmédiás és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével és kereskedelmi termékfejlesztésével is foglalkozik. A csütörtöki tájékoztatón elhangzott, hogy a Sales House-zal jól működő, hatékony szervezet létrehozása volt a cél, amely a folyamatokat is átláthatóvá teszi és az ügyfelek kényelmét is szolgálja. Amellett, hogy a megrendelőknek nagyobb választékot tudnak biztosítani, lényegesen egyszerűsödik az ügynökségek és partnerek ügyintézési folyamata, hiszen az eddigi négy helyett ezentúl egyetlen kapcsolattartóval kell egyeztetniük a kampányok során.
A teljes közszolgálati médiaportfóliót egy cégen belül kínáló MTVA Sales House négy televízió, hét rádió, hat weboldal, két teletext és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével, tehát egyebek között spotgyártással és stúdió-bérbeadással és termékfejlesztéssel is foglalkozik.