2007. március. 03. 11:45 MTI Utolsó frissítés: 2007. március. 03. 11:49 Itthon

Vonat nincs, busz van 474 km-en

Megszűnik a vasúti személyforgalom a MÁV 14 mellékvonalán, vasárnaptól az érintett településekre már csak autóbusz közlekedik.

URLguru

További hasznos weblapokat szeretne a témában? Esetleg Ön osztana meg másokkal érdekes linkeket? Kattintson az URLguru.hu oldalra!

Vasárnap üzemkezdetkor a területileg illetékes Volán-társaság veszi át a szolgáltatást ezeken a vonalakon. Az intézkedés célja a helyközi közösségi közlekedés racionalizálása, a párhuzamosságok megszüntetése - közölte korábban a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium.

Kóka János gazdasági és közlekedési miniszter a 2006 decemberében kormányszóvivői tájékoztatón jelentette be, hogy a MÁV tizennégy vonalon szünetelteti a vasúti közlekedést a személyszállításban 2007. február végétől.

Az intézkedés összesen 474 kilométernyi szakaszt érint: ide tartozik a Pápa-Környe, a Pápa-Csorna, a Zalabér-Zalaszentgrót, a Lepsény-Hajmáskér, a Sellye-Villány, a Diósjenő-Romhány, a Kisterenye-Kál-kápolna, a Mezőcsát-Nyékládháza, a Kazincbarcika-Rudabánya, a Nyíradony-Nagykálló, a Békés-Murony, a Kunszentmiklós-Dunapataj, a Fülöpszállás-Kecskemét és a Kiskőrös-Kalocsa vonal.

Vasárnaptól Barcs és Sellye között, valamint Pécsvárad és Bátaszék között menetrendszerinti Volán helyközi autóbuszjáratok szállítják az utasokat az eddigi vonatpótló autóbuszok helyett. Pincehely és Tamási, Lepsény és Dombóvár, valamint Tamási és Fürged között 2007. április 1-jétől közlekednek majd Volán helyközi járatok a vonatpótló autóbuszok helyett.
Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.