Ingatlan ingatlanmenedzser.hu 2011. július. 22. 13:46

Búgócsiga dizájn - ilyen lett az AOL új irodája

Amióta az America Online /AOL/ megvette a Huffington Post-ot, az egykori internetes világcég új irodája sokak szerint...

Amióta az America Online /AOL/ megvette a Huffington Post-ot, az egykori internetes világcég új irodája sokak szerint sokkal lazább és menőbb lett, mint a Google-é. Lehet rajzolni a falra, van benne ping-pong, biliárd, rekreációs fotelek, függőágy, kisebb-nagyobb közösségi terek, kávézó, már csak a lángos hiányzik. Olyan, mintha egy amerikai műteremgalériában vagy egy képes magazinban vagy egy elegáns partyhostelben járnánk. Vagy, mint a Sims-ben.

Nagyobb mérethez kattintson a képre!

A belsőépítészet jósága a nagy terek és apró részletek harmóniáján nyugszik. Figyeljük meg a parafaborítású ülőbútor és fal - kissé lélektelen - összejátszását a halványzöld ipari műanyaggal: szinte érezzük, ahogyan felszabadulnak a kreatív energiák és mindent elönt a túláradó öröm.

Mások szerint a hangárszerű, hatalmas termekben berendezett, különféle hangulatokat idéző, intim bútor-szigetek együttesében lehetetlen dolgozni, hiszen azok túlságosan ingergazdag mivoltuknál fogva elvonják a szükséges koncentrációt egyes kreatív, alkotói folyamatoktól. Mintha az ötlet születése valami egészen benső lenne. Mások egyszerűen csak úgy vélik: de jó lenne ping-pongozni egy-egy fontos cikk írása közben, majd visszatérni dolgozni egy fotelbe a laptoppal.

Az America Online (AOL)  tíz éve, a dotkom-őrület csúcsán a világ legnagyobb internetes cége volt, összeolvadását a Time Warner médiabirodalommal az évszázad üzletének tartották. Későbbi kiderült, hogy inkább az évtized bukása lett a dologból, a két cég útjai tíz év múlva újra különváltak. A függetlenedő AOL idén vette meg sok milliárd dollárért  a Huffington Post híroldalt, s emiatt két hónapja 900 alkalmazottjának leépítésére kényszerült, ami 20 százalékos leépítést jelentett a cég életében.

(via Yatzer)
Tudatos otthon
Hirdetés