Dorosz Dávid kikérte a vadászati kiállítás költségeinek listáját. Csak kommunikációra több mint 3 milliárd forint ment el.
Több mint 3 milliárd forintot költöttek a vadászati kiállításhoz kapcsolódó „kommunikációs feladatokra” – derül ki abból a válaszból, amelyet Dorosz Dávid, a Párbeszéd Magyarország politikusa kapott közérdekű adatigénylésére az Egy a Természettel Nonprofit Kft.-től.
Az Átlátszón nyilvánosságra hozott lista szerint csak a „sajtókapcsolati tanácsadásra” több mint 9 millió forintot költött a kft. Arab országokban 19 millióból népszerűsítették a kiállítást, 125 millió forintot költöttek applikációkra (és ez nincs benne a szoftverfejlesztés több mint 600 millió forintos tételében). Hétmillió forintba került a kommunikációs stratégia, további 38,6 millióba annak koordinálása.
Bőségesen jutott – tízmilliós nagyságrendben – a Nimród vadászati szaklapnak, további 31 millió forint a Hír TV-n futott sorozatra.
A nagyobb költségtételek között szerepel a jogi tanácsadás, ami ezek szerint százmilliós nagyságrendű kiadást jelentett a szervezőknek, emellett közel negyedmilliárd forintot emésztett fel a szobrok elkészítése. A Hungexpó pedig több mint 4 milliárdot kért a kiállítási terület bérléséért.
A teljes listát itt nézheti meg.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.