Egy héttel a Facebookon kirobbant marketingháború után az IKEA leakciózta a svéd húsgolyót és finoman odapakolt egyet a Lidl-nek.
Leakciózza három napra az IKEA a 10 darabos svéd húsgolyót krémmártással, zöldborsóval, burgonyapürével és áfonyalekvárral. A cég Facebook bejegyzése szerint a húsgolyóikkal bármikor könnyedén csempészhetsz egy falat Svédországot a tányérodra. A Lidl-nek is üzentek: "Így biztosan nem lesz szükséged összeszerelési útmutatóra…".
A húsgolyó gate egy hete pattant ki, amikor a Lidl a Facebookon azzal szúrt oda az IKEA-nak, hogy posztoltak egy képet egy tál húsgolyóról és melléírták, hogy "nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?"
Olyan kommentháború van a Lidl egyik posztja alatt, hogy arról kár lemaradni
Minden a húsgolyóval kezdődött!
A Lidl posztja alatt aztán elszabadult a marketingpokol, az IKEA és a Lidl mellé beszállt a kommentháborúba egy sor márka a Kométa, a Michelin, az Actimel, az Apenta, de például a Vatera és a Burger King is.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.