Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Lidl

Vállalkozás Fülöp István

Minden magyar állampolgár átlagosan tizennyolcszor benézett idén a Lidlbe

Raklapról kínált olcsó, saját márkás hard diszkontból vált két évtized alatt az ország kilencedik legnagyobb munkáltatójává és a legnagyobb forgalmú élelmiszerláncává a Lidl Magyarország. Idén várhatóan elérik a 180 millió vásárlót. A vállalat a huszadik születésnapja alkalmából fennállása során először tartott sajtótájékoztatót.

Lidl Magyarország

Naponta 39-féle étel készül a Heim Pál Gyermekkórházban

A kórházi ellátásra szoruló gyermekek mielőbbi gyógyulásához kulcsfontosságú a minőségi étkezés biztosítása, ami nem is olyan könnyű feladat, ha azt vesszük alapul, hányféle különböző étrendnek kell megfelelni ahhoz, hogy minden gyermek a saját igénye szerinti legjobb élelmet kapja meg. A Heim Pál Gyermekkórházban 30 ezer fekvőbeteg és kísérő szüleik étkeztetéséről gondoskodnak egy évben, ez segítség nélkül szinte elképzelhetetlen lenne.

Lidl Magyarország

Egy egyedülálló anyuka és három diák a tanévkezdésről

<strong>Szeptember elején indul az iskola, ami minden évben izgalommal és némi szorongással tölti el a gyerekeket és szüleiket egyaránt. Utánajártunk, mit jelent az évkezdés a különböző korosztályok számára, milyen feladatok, nehézségek adódhatnak, és ki mire támaszkodhat ebben a mozgalmas időszakban.</strong>

Lidl Magyarország

„Ha a nagyobb olcsóbb, akkor mindig azt választom”

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a fogyasztói és vásárlási szokások, sokan egyre tudatosabbak, ha élelmiszerekről van szó. Hazai termelőktől származó, vagy épp speciális étrendnek megfelelő árut keresnek, de arra is sokan odafigyelnek már, hogy hogyan tudnak okosan, gazdaságosan minél több élelmiszerhez jutni a különféle akciók, árcsökkentések, kuponok, vagy a nagyobb kiszerelésű termékek vásárlásának segítségével. Vásárlókat kérdeztünk arról, hogyan használják ki ezeket a lehetőségeket.