Ebben az évben több mint 50 milliárd forintot költenek a magyarok játékra.
Elérheti az 50 milliárd forintot az éves magyar játékpiaci forgalom – írta közleményében a Regio Játék. Ennek a felét a karácsonyt megelőző másfél hónapban költik el a magyarok.
Gyaraki Dávid, a cég marketingvezetője elmondta: hagyományosan az év végi ünnepi szezon a legforgalmasabb, idén átlagosan 10 ezer forintos online és 8800 forintos hagyományos áruházi vásárlásokat várnak.
A játékforgalmazó friss kutatása szerint a szülők csaknem fele tízezer forint feletti, 38 százaléka öt és tízezer forint közötti értékben fog ajándékot – 95 százalékban játékot – vásárolni gyerekének.
A megkérdezettek 63 százaléka tervezi online beszerezni a karácsonyi ajándékokat, elsősorban az árak könnyű összehasonlíthatósága és a bőségesebb termékkínálat miatt. Sokan egyszerűbbnek is vélik az internetes vásárlást. A felmérésben résztvevők egynegyede már szeptemberben és októberben túl volt a karácsonyi ajándékok megvételén, de a legnagyobb vásárlási lázra novemberben kell készülni.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.