Gazdaság MTI 2019. szeptember. 29. 14:45

Megugrott az IKEA online-forgalma

Az IKEA online értékesítése 43 százalékkal 2,9 milliárd euróra nőtt az augusztus végével záródott 12 hónapban, ami hozzájárult ahhoz, hogy a teljes kiskereskedelmi eladásnövekedés 6 százalék volt.

Az IKEA teljes kiskereskedelmi eladása - beleértve 433 üzletét és az online értékesítést - 41,3 milliárd eurót tett ki az augusztus végével záródott pénzügyi évben, ami 6,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

A cég 12 új áruházat nyitott a pénzügyi évben világszerte.

Az IKEA-áruházak többségét, 374 üzletét birtokló Ingka csoport is közzétette éves eredményét. A csoport bevétele 5 százalékkal, 36,7 milliárd euróra emelkedett, online értékesítése 46 százalékkal bővült és ezzel a teljes eladáson belül 11 százalékos részesedést ért el.

zöldhasú
Hirdetés
Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.