A Nohab helyett egy hagyományos mozdony húzta a vonatot, amely másfél óra késéssel indult. A MÁV elnézést kért, azt írták, a balhézó mozdonyvezetőnek "várhatóan megszűnik a munkaviszonya".
Nosztalgiajáratot tervezett a MÁV múlt vasárnapra, a különleges, svéd gyártású Nohab retró mozdony húzta volna a MÁV-Start egyik tapolcai gyorsvonatát Székesfehérvártól, a vasútbarátok nagy örömére.
Az RTL Klub híradója szerint azonban banális dolog miatt hiúsult meg a Nohab-vontatta tapolcai gyors, két mozdonyvezető ugyanis összeveszett, hogy melyikük vezesse azt.
A vonat végül másfél órás késéssel indult el, és egy hagyományos, Csörgő becenevű (M41-es) dízelmozdony húzta.
Az okozta a problémát, hogy a mozdony a MÁV tulajdona, azonban a szerelvények üzemeltetője általában a MÁV-Start. Jelen esetben a MÁV-Start rendelte meg a vonatot, de vezető nélkül, mivel a saját mozdonyvezetőjével szerette volna közlekedtetni a szerelvényt.
A MÁV-os mozdonyvezető azonban nem engedte föl a mozdonyra a MÁV-startost, mivel ő szerette volna azt vezetni.
A MÁV vizsgálja az esetet, elnézést kérnek, és június 8-án pótolják a nosztalgiautazást. A MÁV azon a járaton is elfogadja a mostanra megváltott jegyeket akkor, ha az utasok értesítik őket 7-én délig a Mávdirekt számán, hogy újra utaznának.
A MÁV az Indexnek később azt írta, várhatóan megszüntetik a problémázó mozdonyvezető munkaviszonyát.
Több intercity, étkezőkocsik, IC+: megvan, mivel készült a balatoni nyárra a MÁV
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.