2016-tól pedig 66,6 milliárd forint ment erre a célra, ami az Országos Mentőszolgálat másfél éves költségvetése.
Megírtuk, hogy újabb tízmilliárdos szerződést kötött Balásy Gyula érdekeltségeivel a kormány, azaz Rogán Antal a Nemzeti Kommunikációs Hivatallal tájékoztató kampányra, ami idén már a második, és már ezzel túllépték a teljes 2018-as költést. A G7 most érzékelteti, mennyi is ez a pénz, és miért is fogyhatott el az első, januárban megkötött szerződés értéke három hónap alatt.
Napi 100 millió forint ment kampányra 2018 első három hónapjában, például a Juncker–Soros-plakátokra, amiket március 15. után le kellett vennie a kormánynak. Az oldal szerint a nem várt gyors befejezés is drágította a költést a vártnál hamarabbi és gyorsabb eltávolítás miatt, és a plakátok cseréje se tette olcsóbbá a tájékoztatást.
2016 végétől mennek ilyen kormányzati tájékoztató kampányok, azóta 66,6 milliárd forint ment el erre a célra. Ez az Országos Mentőszolgálat másfél éves költségvetése, és 4 milliárddal több, mint amennyit a kormány 2018-ra gyesre elkülönített.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.