Két kézzel önti a pénzt a kormány a tájékoztató kampányba, újabb 10+3 milliárdos megbízást kapott a kormány két kedvenc kommunikációs cége, idén ez már a második tőkefröccs.
"Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása". Ezen a címen kapott a kormány két kedvenc kommunikációs cége, a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design az idén immáron másodszorra megbízást a Rogán Antal alatt működő Nemzeti Kommunikációs Hivataltól 10 milliárd forint értékben, vette észre a 24.hu.
A szerződés szerint 3 milliárd forint az opció, azaz ennyivel még nőhet az értéke, ha azt a helyzet megkívánja. "Az ajánlat teljeskörűen megfelel az ajánlattételi felhívás és dokumentáció, a keretmegállapodás és a jogszabályi előírásoknak" - olvasható a dokumentumban.
2019-ben egyszer már lehullott 10 milliárd forint a Balásy-féle cégeknek.
Ez azt jelenti, hogy 2019-ben már 20 milliárd forint ment "tájékoztató kampányra", míg 2018-ban ban összesen 18,4 milliárd, azaz egyre több pénzt önt a kommunikációba a kormány. Hogy ezek hány kampányra és milyen időtartamra szólnak, arról az nem derül ki a keretszerződésből.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.